Zoals reeds vermeld in vroegere communicatie nemen Françoise (voorzitter) en Toos (penningmeester) na een periode van 20 jaar op het einde van dit voetbalseizoen afscheid van hun bestuursfunctie binnen de club. De inzet voor de club kunnen we met geen woorden beschrijven, dikke dank je wel. Francis (duivel-doet-al) zet ook een stap terug, we wensen hem hartelijk te danken voor alle goede zorgen voor het gebouw en velden.
De laatste maanden maakte een interne werkgroep de club klaar voor de toekomst. Zij tekenden een nieuwe structuur uit en gingen op zoek naar nieuwe bestuursleden. We zijn zeer verheugd dat dit proces afgerond is en wij jullie de namen van de bestuursleden kunnen meedelen.
Voorzitter en algemeen coördinator wordt Kris De Bruyckere. Hij is woonachtig op een boogscheut van de campus, vader van een jeugdspeler, werkzaam in de immobiliën en brengt een hele brok bestuurservaring mee naar de club. Hij gaat vanaf het seizoen 2021-2022 deze uitdaging aan met de volgende bestuursleden:
- Steven Matton (penningmeester en verantwoordelijke financieel beleid)
- David Day (ondervoorzitter- sociale media- contactpersoon gemeente)
- Natascha Jeurissen (administratief verantwoordelijke)
- Rudy Vanderelst en Kjell Eylenbosch (verantwoordelijken sportief beleid)
- Julien Van Parys (verantwoordelijke evenementen)
Naast deze bestuursfuncties werd Christelle Vanderelst aangesteld als contactpersoon voor ouders en aanspreekpunt integriteit.
De nieuwe bestuursploeg wil de club in al haar geledingen verder uitbouwen tot een ambitieuze, moderne en goed gestructureerde voetbalclub, maar ook het familiale karakter van de club behouden. Met deze bestuursploeg en structuur is de toekomst van de club in goede handen, wij wensen hen veel succes. De club wil ook nogmaals zijn vele vrijwilligers danken die ook de komende jaren hun bijdrage blijven leveren.